Thursday, May 20, 2010

Dengarlah,makbullah..


"Bagaimana jadinya andai Allah s.w.t mencabut nyawa saya,saat tercabutnya iman dari jiwa saya?"

YA ALLAH,
rasakanlah pada diriku rasa penyesalan yang keluar dari hati yang tulus,bukan setakat hanya mengatakan 'aku menyesal'..

YA ALLAH,
bagaimana mugkin aku dapat menjaga diriku agar tidak berdosa sama sekali.Tetapi dengan rahmatMu,ia bukanlah perkara yang mustahil..

YA ALLAH,
bagaimana jika dosaku masih terjadi dengan sengaja atau tidak disengajakan,mugkin kerana terlupa atau tersilap.Maka,kurniakanlah aku taufiq agar diriku bersih dari sifat lupa dan salah..

YA ALLAH,
limpahkanlah nikmat dan kurniaanMu bagi menyempurnakan niat hambaMu ini sehingga diriku tetap dalam keadaan taubat dan tidak kembali melakukan dosa..



Allahumma ameen..

No comments:

 

Fully Design By IZZA SAKURA | For FADHLIN SAKINA 2013 ©| Best View: Google Chrome