Tuesday, July 6, 2010

TODAY IS MY BIRTHDAY


Hamdan lillah,wa syukran lillah.Allah masih memberi saya nikmat untuk bernafas di bumi ini. TODAY IS MY BIRTHDAY! Hari ini bertambah lagi usia saya. Hari ini akan bertambah jua tanggungjawab saya.Hari ini akan menjadikan saya lebih matang, dek ujian yang akan mendatang.Hari ini akan menjadi saksi ketabahan diriku mengharung onak dan duri.Hari ini Allah telah memendekkan lagi jarak saya denganNya.Semakin berkurang tempoh beramal,semakin kubur mempersiap tempat untuk saya.Semakin bersedia malaikat maut datang menjemput.Semakin dekat masa amalan diperhitung..Dan semakin hampir haruman firdausi atau azabnya jahannam..

Astaghfirullahal'azim..Ampunkanlah dosa2 saya ya Allah..Sudah 19 tahun saya hidup di bumi Allah ini.Apakah yang telah saya infakkan? Bagaimana pula dengan amalan2 fardhu yang lain? Bagaimana juga hubungan saya dengan Allah serta insan2 yang lain? Tanggungjawab sebagai seorang hamba Allah, anak, kakak, pelajar,pemimpin,sahabat? Serasa gerun untuk menjawab..Masih banyak yang belum selesai..

Tadi petang selepas kelas alquran bersama ustaz mamad yaidi,dapat mesej dari seorang sahabat,saliha.."Kinah,kite jumpa dekat blue court ye pukul 6.30.." Rupa2nya sahabat2 nak sambut besday saya dengan mimi..Terharu sangat2.. Terima kasih semua..

Paling semangat adik beradik yang paling hampir dengan saya di bumi barakah nilai ini.Huda,Saliha,Azimah,Asma,Ayong,Nik & Hazimah.Depe beli kek coklat. Makanan ringan.Hadiah..Masha Allah..Speechless saya.Rasa sebak pun ada.



Kek coklat.. Sedap.. Terima kasih sahabat2..



Dapat hadiah juga.. (^^,)



Special card..



Isi kad tadi..

Ameen.. =)


Sahabat2 tersayang..


Mini kad dari azimah..TQ zimah!

Buat semua,syukran katsira 'ala kulli hal.. (^^,)

~wasalam~

No comments:

 

Fully Design By IZZA SAKURA | For FADHLIN SAKINA 2013 ©| Best View: Google Chrome