Monday, March 14, 2011

THANKS CIK DILA! THANKS CIK HUDA!

Tak ada apa yang menarik untuk di postkan dalam teratak saya buat kali ini. Just nak ucap syukran katsir buat 2 sahabat saya..

Pada 9 hb baru2 ini, pukul 4.00 petang saya bertolak dari Jalan Duta untuk pulang ke kampung halaman, rumah atuk and nenek tersayang di Bagan Serai, Perak. Dan bercadang esoknya untuk terus ke program Mukhayyam Tarbawi Darul Mulkan di Kuala Terong.. Tapi, lain yang dirancang, lain pula jadinya.. Betullah, kita hanya merancang, Allah yang menentukan.. Tak gitu? Selama hampir 4jam lebih, barulah saya tiba di Parit Buntar, Perak. Nak balik ke kampung terus, bas tak ada..

Untuk Cik Adila,,

Alhamdulillah sahabat saya adila sudi tumpangkan saya untuk bermalam di rumahnya.. Masa dirumah Dila, kami sempat bercerita dan share something new yang tak dapat saya tuliskan disini. Dila, moga cepat sembuh. Kinah doakan moga Dila terus kuat. Jangan banyak bersendiri, moga2 dengan jadi guru buat sementara waktu ini dapat mengurangkan masalah Dila.. Terima kasih sekali lagi.. Atas layanan yang baik..Tak terbalas budi baikmu ini. ^_^



***********************************


Ini ketika bersama Cik faizatul Huda pulak,,,

Terima kasih cik huda, bawa saya pergi jalan-jalan tempat cik huda.. Cik huda bawa saya pusing-pusing tasik taiping..


Tasik Taiping, Perak.


Cik huda bawa saya pergi makan Nasi Claypot di Tesco.



Inilah Nasi Claypot tu..




~Wallahu'alam~

No comments:

 

Fully Design By IZZA SAKURA | For FADHLIN SAKINA 2013 ©| Best View: Google Chrome