Monday, May 16, 2011

SELAMAT HARI GURU



Selamat Hari Guru diucapkan kepada semua warga pendidik. Khususnya buat guru-guru di :

1) Tadika Kemas di Lumut, Perak.

2) Tadika Perpaduan di Lenggong, Perak.

3) Sekolah Kebangsaan Lubuk Kawah.

4) Maktab Mahmud Bandar baharu.

Disini, saya mula belajar erti kehidupan.. Banyak jatuh bangun saya disini.. Bumi ma'had yang luar biasa bagi saya. Seawal form 1, saya diajar supaya tahu menjaga ikhtilat antara putera dan puteri. Hampir setiap minggu diadakan perjumpaan supaya virus couple tak melekat dibumi ma'had ini. Bertuahnya saya mempunyai guru-guru yang 'sporting' saya kira. Mudah dibuat kawan, berkongsi masalah, makan sekali dan bagai lagi.. Nak bercerita tentang guru-guru ma'had ni, tak terungkap saya.. Nah, lihatlah sahabat-sahabat, memori guru-guru kita. Kinah ambil koleksi ni dari sahabat kita juga. :)


(Guru-Guru MMBB 2007)

Terima kasih cikgu-cikgu, ustaz-ustaz, ustazah-ustazah, teacher dan semuanya.. Kalian banyak mentarbiyah saya.. Rindu kelas bersama kalian..



















5) Sekolah Menengah Agama Daeratul Ma'arifil Wataniah

6) Center For Foundation Studies IIUM Nilai.

Jasamu akan ku kenang sampai bila2.. Tuah ilmu yang diberikan oleh guru, saya makin mengenal apa itu ilmu.. Dan doakan saya moga menjadi insan yang faqih dalam agama..

~Wallahu'alam~

No comments:

 

Fully Design By IZZA SAKURA | For FADHLIN SAKINA 2013 ©| Best View: Google Chrome